La inceput, cand am vazut cum arata cartea… am ramas fascinat. Adica este intr-un fel sa-ti vezi in plan concret… lucrul gandit si imaginat de o perioada de timp 🙂

Si am inceput sa iau primul exemplar din prima editie si sa-l rasfoiesc, pe oriunde aveam ocazia. Practic, cateva saptamani l-am tinut dupa mine, pentru a observa eventuale erori… de orice gen ar fi fost acestea.

Eram preocupat in special de cele de continut, pentru ca este o dovada de incultura maxima sa situezi in alt secol unele intamplari. Din fericire, am gasit doar mici erori. Undeva o incurcatura din tastatura cu 1901 in loc de 1910…

24-25-26.12.2015 187 La Comarnic

Celalalt autor, d-na Mariana, urmarea ca totul sa fie corect gramatical. Pana la urma, unindu-ne fortele a iesit a doua editie cu toate virgulele si cu tot ce se mai omisese. La o carte asa de mare nici nu are cum sa nu-ti scape ceva. Acum, cea care este pe piata… ar trebui sa multumeasca si pe cel mai exigent profesor de romana.

27.12.2015 061 Pe Clabucetul Taurului

In curand, la Sinaia, se va organiza un eveniment denumit „Salonul de Carte”, cu tot felul de scriitori din zona si nu numai, loc in care veti afla si cum s-a scris aceasta carte, ce inseamna si multe alte detalii, in special proiecte de viitor. Pentru ca, si aici este foarte important, am reusit sa constituim o echipa avand in vedere aparitiile editoriale din viitorul apropiat.

